Naše účetní společnost sídlící v Brně působí na trhu již 12 let. Naše specializace je vedení účetnictví dodavatelským způsobem. Našich sužeb využívají osoby fyzické i právnické všech rozsahů aktivit.

Krédem naší společnosti je nabídka komplexního portfolia služeb podle specifických potřeb klienta. Ať už se rozhodnete pro externí účetnictví, online variantu nebo jen konzultace v oboru, vždycky vám naši zkušení pracovníci poskytnou ty nejlepší služby na trhu.

Účetnictví Brno zpracovává podklady převážně pro klienty z Brna a okolí, díky online vedení účetnictví máme ale klienty po celé České republice.

Zkušenosti nesou kvalitu

Díky mnohaletým zkušenostem v oblasti zpracování účetnictví mnoha druhů, úrovní a rozsahů známe veškerá úskalí i potíže, kterým naši zákazníci mohou čelit. Praxe v oboru nám umožňuje zabezpečit fungování malých i velkých společností. Pomůžeme vám zvolit nejlepší systémy spolu s nastavením procesů až po zabezpečení bezchybného a včasného reportingu pro váš management či finanční úřad.

Pro malé i velké, jednotlivce i skupiny

Jsme odhodláni pomáhat malými i velkým klientům při komplexním vedení účetnictví. Díky tomu, že pracujeme flexibilně, samostatně a online, nabízíme svým partnerům dostatek prostoru pro vývoj jejich byznysu. Našimi hodnotami jsou výjimečnost, flexibilita, důvěra, odhodlání a loajalita. S námi máte naprostou jistotu, že vaše účetnictví bude svěřeno do správných rukou. Dosáhněte svých podnikatelských cílů snadno a rychle a ušetřete si námi spoustu času i finančních prostředků.

Kdy využít naší pomoc se mzdovým účetnictvím

Se mzdovým účetnictvím pomáháme jak drobným živnostníkům, tak i velkým firmám, kteří při zpracování mezd potřebují krátkodobou i dlouhodobou spolupráci. Naše účetní kancelář šetří podnikatelům nemalé finanční náklady spojené se zřízením a provozem vlastního účetního oddělení. Za zpracování mezd a dalších podkladů pak neseme plnou odpovědnost, zatímco vy se plně soustředíte na své podnikání. Podle statistik ušetří externí zpracování mezd každému podniku až 40% nákladů.

Jaké jsou výhody externího zpracování této oblasti?

V první řadě úspora nákladů na prostory i zaměstnance. S tím souvisí i absence starostí se záskokem v případě absence interní účetní. Odpadá také nutnost pořizovat speciální hardware a software. Dále šetříte čas při opakované a často zdlouhavé komunikace s úřady. Další vynaložené prostředky odpadají, protože není nutné školit vlastní zaměstnance v nové oblasti. Vzhledem ke specializaci externí firmy se můžete spolehnout na včasné a přesné podání i vyhotovení všech potřebných materiálů.